Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~matrixx | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Jakobsze adresPoznań/Gniezno zarejestrowany01.08.2005 @22:16:45 ostatnio na stronie21.01.2015 @21:14:56

http://touchdesign.pl w w w . t o u c h d e s i g n . p l
Graphic designer
Flash Developer

W sprawach zleceń proszę pisać na maila: mateusz.jakobsze@gmail.com

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.touchdesign.pl OnetSkypetouch_design Gadu-Gadu1639824
digarty35 komentarze356 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sundesigner    06.04.2010 @10:43:48
Oo 6 miesięcy, mam nadzieje, że to będzie coś mega mega dobrego.
~2Dami2    25.11.2009 @00:30:46
Twój wybór.

1024x768 może i używa coraz mniej internautów. Nie zmienia to jednak faktu że wciąż jest to - niestety - najpopularniejsza rozdzielczość.
~xiondzz    18.11.2009 @15:08:33
dzięki bratku
~Fitore    04.11.2009 @10:59:14
w końcu ktoś coś napisał konkretnie do mojej pracy
dzięki za wskazówki!
_______
zapraszam do oceny moich skromnych prac
~koodi    02.11.2009 @22:03:27
Booo
_______
... I see bubbles shiny bubbles ... Zapraszam do mojej galeryjki
~polel    30.10.2009 @09:01:49
hmm nie wiem czy jestem odpowiedni do dawania rad, mysle ze wiecej siebie, wiecej mocy warto byloby dorzucac w przyszlosci. o! tak ogolnie a co

rzuc linem, oczywista
_______
http://www.polel.pl p o l e l . p l 2010 !
~ges536    25.10.2009 @09:46:25
nie ma sprawy

pzdr
~ges536    24.10.2009 @10:51:48
portolio>print> NARZUCANE DZWIEKI; BIALE NOCE; FEN KOMPUTER SWIAT;


pzdr
~bemben    23.10.2009 @14:50:25
jak najbardziej, wuja. jest to wskazane.

greatings lion!
ostatnio edytowane: 2009-10-23 14:50:37
_______
wszyscy walą wóde, wszyscy
*dobryizly    23.10.2009 @10:57:38
mialem na mysli ze ta praca traci na centralnym przedstawieniu
mysle ze o niebo lepiej by wygladalo gdyby na przyklad typografia byla w centrum optycznym a postac uciekala w lewy gorny rog
ale co kto lubi
pozdrawiam
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~smacius    21.10.2009 @10:39:50
hmmm sprawę? a można wiedzieć jaką?
~smacius    14.10.2009 @17:37:29
obserwowany?
~uaika    12.09.2009 @17:01:18
no pewnie
~uaika    08.09.2009 @13:14:22
Panowie - to kiedy idziemy na bro?
~FreshMind    08.09.2009 @12:58:23
Ta rozmowa nie ma większego sensu dlatego zmieniłem screen wizualki.
Może rzeczywiście niepotrzebnie Ci napisałem pare słów wczoraj za co teraz przepraszam ale uniosłem się ponieważ irytuje mnie gdy ktoś niepotrzebnie nadużywa słowa "plagiat" (tak jak Ty go użyleś, po czym zeedytowałeś post).

Jeszcze raz sorry za wizualkę ale proszę też byś zastanowił się zanim oskarżysz kogoś o plagiat.

---
poprzednie swoje komentarze kasuje. pisss.
_______
Agencja Interaktywna Vision Trust / http://www.visiontrust.pl / biuro@visiontrust.pl
Forma rozliczenia: Faktura VAT.
~uaika    08.09.2009 @09:31:01
Oczywiście, że tak. O to właśnie chodziło w moim komentarzu na profilu Freshmind'a. Odzywka typu "jakbyś pomyślał..." uważam, że jest bardzo niegrzeczna, a już zupełnie w przypadku, gdy to właśnie do Ciebie ją kieruje, od Ciebie "biorąc" grafikę (bo sam monitor ze strony MACa ).
Nie wiem skąd ta agresja się bierze. Może ta robota tak z ludźmi robi
Pozdrawiam.
~uaika    07.09.2009 @21:48:23
To tak dla jaj
Kiedyś opanowałem taki sposób, jak miałem znaleźć różnice na dwóch obrazkach
Metoda jest zabójcza, no nie?
~flexible    22.08.2009 @20:00:28
Hello "DAX"
+gregmatys    22.08.2009 @19:09:32
-tnt80    08.08.2009 @09:10:36
dzięki za uwagi do projektu Pozdrawiam
~QuaD    08.08.2009 @01:23:50
Dzięki za dobre słowo, pozdrawiam.
_______
http://www.manusite.pl - Manchester United
http://www.witoldbucior.carbonmade.com - webdesign, grafika komputerowa
~19mw89    06.08.2009 @23:55:12
Dzięki i pozdro dla usera konnektu :D
~uaika    09.04.2009 @14:01:09
Dzieki za koment.
Drewienko ma "łamać" konwencje ostrych załamań.
Przynajmniej tak chciełem, by bylo.
pozdrawiam
~reissik    06.10.2008 @16:37:09
nie mam pojęcia, naprawdę
Jacyś klienci na pewno się zgłosili
_______
http://www.mattreiss.eu
portfolio
~reissik    19.09.2008 @20:29:03
Jest możliwe gdyż zamieściłem tam swoje ogłoszenie
Ty z Poznania czy Gniezna?
_______
http://www.mattreiss.eu
portfolio
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt